MÜŞTERİ, AYNEN ÜRETECEĞİMİZE DAİR SÖZ VERDİĞİMİZ HER ŞEYİ ALMA HAKKINA SAHİPTİR – TEMİZ BİR ODA, SICAK BİR KAHVE, GEÇİRGEN OLMAYAN CİNSTEN BİR ALÇI SIVA, İNCECİK KANATLARDA AYA BİR YOLCULUK GİBİ.
ARTIK MÜŞTERİYİ SADECE TATMİN ETMEK YETERLİ OLMAMAKTADIR; MÜŞTERİLER “SEVİNDİRİLMEDİLİDİRLER” – GEREKSİNİMLERİNİN KARŞILANMASININ DIŞINDA, BEKLENTİLERİNİN ÖTESİNE GEÇİLMESİ SÜRPRİZİNİ YAŞAMALIDIRLAR.
KALİTE VE DEĞER ARAYAN MÜŞTERİLER, PARALARIYLA PİYASADA OY KULLANARAK ÜRÜN VE HİZMETLERİN KABUL EDİLEBİLİRLİĞİNE İLİŞKİN STANDARTLARI BELİRLEMEKTEDİRLER.
ÜRÜNLERİMİZ ANCAK MÜŞTERİLERE ULAŞTIĞINDA, ONLAR TARAFINDAN KULLANILDIĞINDA VE ONLARI TATMİN ETTİĞİNDE, İMALATÇI OLARAK SOSYAL GÖREVİM YERİNE GETİRİLMİŞ OLUR… HER GÜN MÜŞTERİNİN VÜCUT ISISINI ÖLÇMEK DURUMUNDAYIZ.
YÖNETİMİN KAİZEN (*) ODAKLI TÜM ÇABALARI İKİ KELİME İLE ÖZETLENEBİLİR. MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ.
İYİ OLANIN SAĞLADIĞI YARARLARA SAHİP OLMAK BÜYÜK BİR KEYİF, DAHA İYİ OLANINKİNİ YAŞAMAK İSE ONDAN DA BÜYÜK BİR KEYİFTİR.
BURADA ÇALIŞANLAR SİZİN GERÇEKTEN İYİ ZAMAN GEÇİRİP GEÇİRMEDİĞİNİZE ÖNEM VERİRLER.
ÜRÜNLERİMİZ ANCAK MÜŞTERİLERE ULAŞTIĞINDA, ONLAR TARAFINDAN KULLANILDIĞINDA VE ONLARI TATMİN ETTİĞİNDE, İMALATÇI OLARAK SOSYAL GÖREVİM YERİNE GETİRİLMİŞ OLUR… HER GÜN MÜŞTERİNİN VÜCUT ISISINI ÖLÇMEK DURUMUNDAYIZ.
BİZ MÜŞTERİLERİMİZİ SADECE TATMİN ETMEK İSTEMİYORUZ, ONLARI SEVİNDİRMEK İSTİYORUZ.
Kaliteli Sözler | Müşteri Memnuniyeti
ÜRÜNLERİ SATIN ALAN VE BUNLARDAN TATMİN OLMASI GEREKENLER, MÜŞTERİLER OLDUĞU İÇİN, ÜRÜN GELİŞTİRME PROJELERİNDE. ONLARIN GEREKSİNİMLERİ VE İSTEKLERİ TEMEL GİRDİLER OLARAK DÜŞÜNÜLMELİ VE ÜRÜNLER BUNLARI KARŞILAYACAK BİÇİMDE ÜRETİLMELİDİR. BU YAPILMADIĞINDA, (PAZARA) YENİ ÜRÜN SOKMAK GENELLİKLE HAYAL KIRIKLIĞI YARATIR.
YÜKSEK KALİTE, MÜŞTERİLERİ YALNIZCA CANLARININ SIKILACAĞI DURUMLARDAN KORUMAK DEĞİL, (AYNI ZAMANDA) ONLARI HOŞNUT ETMEK ANLAMINA GELİR.
KALİTEYLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN ÖTESİNDE, MÜŞTERİLERİNİN SEVİNDİRİLMESİNİ HEDEFLEMELİYİZ.
Kaliteli Sözler | Müşteri Memnuniyeti
SİZİN İÇİN DÜNYANIN SONUNA KADAR GİDERİZ.
MÜŞTERİNİN SEVİNCİ, HER ANLAMDA MÜKEMMELLİK DEMEKTİR… EĞER HAVAYOLLARINDA UÇAKLAR DAİMA TAM ZAMANINDA KALKSA VE İNSE, BUNA SEVİNİRİM. EĞER DAĞITIM YA DA TAMİR SERVİSLERİ EVİME BELLİ BİR SAATİN İÇİNDE GELECEKLERİNİ SÖYLESELER VE BU SÖZLERİNİ TUTSALAR, BUNA SEVİNİRİM. SON OLARAK, EĞER ALDIĞIM TÜM GİYSİLER İLK KEZ YIKANDIKTAN SONRA YA DA TEMİZLEYİCİ GİTTİKTEN SONRA HALA DÜKKÂNDAKİ GİBİ GÖRÜNÜRLERSE, BEN BUNA DA SEVİNİRİM.
MÜKEMMELLİĞİN MARKASI.
GÜLÜMSEYEN BİR SES.
GERÇEK KAR, SADIK MÜŞTERİLERDEN ELDE EDİLİR – SADECE MEMNUN OLMUŞ MÜŞTERİLERDEN DEĞİL.
SANIYORUM, GÜNÜMÜZDE İHMAL EDİLEN EN ÖNEMLİ YÖNETİM İLKESİ, MÜŞTERİNİN GEREKSİNİMLERİNİ KARŞILAMAK İÇİN MÜŞTERİYE YAKIN OLMAK VE İSTEKLERİNİ ÖNCEDEN ANLAYABİLMEKTİR. BİRÇOK ŞİRKETTE MÜŞTERİ ÖNCEDEN KESTİRİLEMEYEN DAVRANIŞLARIYLA BÜYÜK DİKKAT ÜRÜNÜ STRATEJİK PLANLARI BOZAN, YAPTIKLARIYLA BİLGİSAYAR İŞLEMLERİNİ ALT ÜST EDEN, ALDIĞI ÜRÜNÜN ÇALIŞMASI İÇİN İNATLA ISRAR EDEN BÜYÜK BİR BELA OLARAK ALGILANMAKTADIR.
İYİ HİZMET, IBM’DE NEREDEYSE BİR REFLEKS HALİNE GELDİ.
EN İYİ ŞİRKETLERDE, VERİLEN SÖZLER, ÇEKİLECEK ACI VE FAZLA MESAİ MALİYETLERİ NE OLURSA OLSUN TUTULUR.
Kaliteli Sözler | Müşteri Memnuniyeti
KULLANICILAR, İHTİYAÇ GEREKLİLİĞİNE, BAKMAKSIZIN YEDEK PARÇA BULUNMASININ KOLAYLIĞINA ÖNEM VERİRLER – BU SON DERECE HAREKETLİ BİR SEKTÖRDE DİKKATE ALINMASI GEREKEN ÖNEMLİ BİR NOKTADIR. KARŞIMIZDAKİLER ÖKSÜZ DEĞİLLER.
İNSANLARIN BAŞKALARININ YANINDA ÜRÜN VE HİZMETLERİNİZİ ÖVMELERİNİ İSTERSİNİZ, YALNIZCA ŞİKAYET ETMEMELERİNİ DEĞİL.
MÜŞTERİLERİMİZİ SEVİNDİRMEK, HEPİMİZİN OYNADIĞI OYUNUN ADIDIR.
İYİ HİZMET VERİYOR OLMAK YETERLİ DEĞİLDİR, MÜŞTERİ, İYİ HİZMET ALDIĞINI ALGILAMALIDIR.
DÜNYA ÇAPINDAKİ KURULUŞLAR MÜŞTERİLERİNİ SEVİNDİRMEK İÇİN VAROLURLAR.
EĞER TKY (TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ) TEK BİR ŞEYİ HEDEFLİYORSA, O DA MÜŞTERİYİ KAZANMAK , ONU TATMAK VE SEVİNDİRMEKTİR.
MÜŞTERİYİ HER KONUDA, ÖZELLİKLE DE KÜÇÜK ŞEYLER HAKKINDA CİDDİYE ALMAK, SON DERECE ÖNEMLİDİR.
MÜŞTERİNİN BİR KURULUŞUN KALİTESİNİ DEĞERLENDİRMESİ, BU KURULUŞTA GÖRDÜĞÜ EN İYİ ŞEYE DAYANIR. MÜŞTERİ, TEKNİK VE KURUMSAL BAKIMDAN NEYİN UYGULANABİLİR OLDUĞUNU BİLMEZ.
KAMUOYU DAİMA HAKLIDIR.
BİRİ İÇİN GIDA OLAN BİR ŞEY, BİR BAŞKASI İÇİN ACI BİR ZEHİR OLABİLİR.
KONUSU İLE DEĞİL DE KENDİSİYLE İLGİLENEN SANATTAN DAHA BAYAĞI DAHA HÜZÜN VERİCİ BİR ŞEY OLAMAZ.
SİZE YAPILMASINI İSTEDİĞİNİZ ŞEYLERİ BAŞKASINA YAPMAYIN. ONLARIN ZEVKİ SİZİNKİYLE AYNI OLMAYABİLİR.
KAMUOYU ASLA YANILMAZ.
TOPLUM SON DERECE HOŞGÖRÜLÜDÜR. DEHA DIŞINDA HER ŞEYİ BAĞIŞLAR.
BİRİNİN ADALETİ, BAŞKASININ ADALETSİZLİĞİDİR,
BİRİNİN GÜZELLİĞİ, BAŞKASININ ÇİRKİNLİĞİDİR,
BİRİNİN BİLGELİĞİ, BAŞKASININ AHMAKLIĞIDIR..
Kaliteli Sözler | Müşteri Memnuniyeti
SİZ HAZIR OLDUĞUNUZDA DELTA DA HAZIRDIR.
BEBEKLER BİZİM İŞİMİZDİR… YEGANE İŞİMİZ.
SİZDEN ÇOK ÖZEN GÖSTERDİĞİMİZ TEK ŞEY, UÇAKTIR.
BIRAKIN HERTZ SÜRÜCÜ KOLTUĞUNA SİZİ YERLEŞTİRSİN.
MÜŞTERİ DAİMA 1 NUMARADIR.
[ARABAYI] KİMİN SÜRDÜĞÜNÜ HİÇBİR ZAMAN UNUTMAYIZ.
GIDALAR HAKKINDA ÇOK ŞEY ÖĞRENDİK, ÇÜNKÜ BEBEKLERE ÇOK ÖNEM VERİYORUZ.
ODAK NOKTASI MÜŞTERİLER OLUNCA, ÖNCELİKLERİ BELİRLEMEK DAHA KOLAYDIR.
“ GİDEN “ KUTUNUZU KİMİN “ GELEN “ KUTUSUNA BOŞALTIYORSANIZ, O KİŞİ SİZİN MÜŞTERİNİZDİR.
PİYASALAR BİR GECEDE DEĞİŞEBİLİR. BİR SABAH UYANIRSINIZ; GIRTLAĞINIZA KADAR BATMIŞSINIZDIR.
HİZMET, BU DÜNYADA YAŞAMA AYRICALIĞI İÇİN ÖDEDİĞİMİZ KİRADIR.
HER ŞEYDEN ÖNEMLİ OLAN. GERÇEK MOTOSİKLET BAKIMI İLE İLGİLİ BİR EL KİTABI YOKTUR. NEYLE UĞRAŞTIĞINIZ YA ÖNEMSENMİYOR YA DA ÖYLESİNE BAŞIBOŞ BIRAKILIYOR.
FATURALARI KİMİN ÖDEDİĞİNİ DAİMA HATIRLAMALISINIZ. KENDİ DALINIZ – FİNANSMAN, ÜRETİM- NE OLURSA OLSUN, SATIŞIN HEYECANINI BİLMELİ VE YAŞAMALISINIZ. BİR ŞEYLERİN OLDUĞUNU GERÇEKTEN GÖRDÜĞÜNÜZ YER ORASIDIR.
“MÜŞTERİLERLE UĞRAŞMAK, PERSONELLERLE UĞRAŞMAKTAN DAHA KOLAYDIR. NE DE OLSA MÜŞTERİNİN YÜZÜNE TELEFONU KAPAYABİLİRSİN.” BU SÖZ BİR ZAMANLAR DOĞRUYDU.
TÜKETİCİLER İSTATİSTİKTİR, MÜŞTERİLER İSE İNSAN.
MÜŞTERİLER, PAZAR DEĞİL. PAZARLAMA DEĞİL. STRATEJİK POZİSYON BELİRLEME DEĞİL ( HER NE DEMEKSE). SADECE MÜŞTERİLER. BİR PAZARIN FATURA ÖDEDİĞİ GÖRÜLMEMİŞTİR. BUNU MÜŞTERİLER YAPAR.
Kaliteli Sözler | Müşteri Memnuniyeti
MÜŞTERİYİ EN BAŞA ALMAK HER ZAMAN İÇİN RAHATLATICI DEĞİLDİR.
MÜŞTERİ GEREKSİNİMLERİNİ ANLAMAK, ONLARA GEREKSİNİMLERİNİN NE OLDUĞUNU SORMAK DEMEK DEĞİLDİR. ONLAR SADECE, İSTEDİKLERİNİ SANDIKLARI ŞEYİ SÖYLEYECEKTİR.
MÜŞTERİ- İSTER ŞAHSEN GELSİN, İSTER POSTA ARACILIĞIYLA ULAŞSIN BU OFİSTEKİ EN ÖNEMLİ KİŞİDİR.
MÜŞTERİ BİZE BAĞIMLI DEĞİLDİR, BİZ ONA BAĞIMLIYIZDIR.
MÜŞTERİ İŞİMİZİ BÖLEN BİRİ DEĞİL, İŞİMİZİN AMACIDIR. HİZMET EDEREK ONA BİR İYİLİK YAPMIYORUZ, O BU ŞANSI VEREREK BİZE BİR İYİLİK YAPIYOR.
MÜŞTERİ TARTIŞACAĞIMIZ YA DA AKIL YARIŞTIRACAĞIMIZ BİRİ DEĞİLDİR. ŞİMDİYE DEK HİÇ KİMSE MÜŞTERİ İLE YAPILAN BİR TARTIŞMAYI KAZANAMAMIŞTIR.
MÜŞTERİ BİZE İSTEKLERİNİ AKTARAN KİŞİDİR. BU İSTEKLERİ HEM ONUN HEM DE BİZİM YARARIMIZA OLACAK ŞEKİLDE YERİNE GETİRMEK BİZİM İŞİMİZDİR.
ŞİRKETİNİZDEKİ HER SÜRECİN BİR MÜŞTERİSİ VARDIR, MÜŞTERİSİZ BİR SÜRECİN AMACI DA YOKTUR.
MÜŞTERİ HİÇBİR ŞEYİ YARATMAZ. HİÇBİR MÜŞTERİ ELEKTRİK TALEP ETMEMİŞTİ.
MÜŞTERİ, BİLANÇO TABLOSUNDA YER ALMAMASINA KARŞIN, ŞİRKETİN SAHİP OLDUĞU EN ÖNEMLİ VARLIKTIR.
“İŞİMİZ NE?” SORUSUNUN CEVABI ÜRETİCİ TARAFINDAN DEĞİL, MÜŞTERİ TARAFINDAN VERİLİR.
1.KURAL: MÜŞTERİ DAİMA HAKLIDIR.
2.KURAL: MÜŞTERİNİN HAKSIZ OLDUĞU DURUMLARDA 1.KURAL GEÇERLİDİR.
HİÇBİR MÜŞTERİ OTOMOBİL TALEBİNDE BULUNMAMIŞTI. ATLARIMIZ VARDI YA; BUNDAN DAHA İYİ NE OLABİLİRDİ Kİ?
BİR SONRAKİ SÜREÇ, SİZİN MÜŞTERİNİZDİR.
MÜŞTERİ GEREKSİNİMLERİ VE MEMNUNİYETİ, SÜREKLİ OLARAK DEĞİŞEN HEDEFLERDİR.
GERÇEK ŞUDUR Kİ, KONU KALİTEYE GELİNCE BÜTÜN OYLAR MÜŞTERİNİN ELİNDEDİR.
BANKACILIKTAN PERAKENDECİLİĞE, OTOMOTİV SEKTÖRÜNE KADAR, EN BÜYÜK BAŞARILARI SAĞLAYAN ŞİRKETLERİN ORTAK TUTKUSU, YAPTIKLARI HER İŞİN MERKEZİNE MÜŞTERİYİ YERLEŞTİRMEK OLMUŞTUR.
CEVAPLAR İÇİN SHELL’E GELİN.
PARA MÜŞTERİDEDİR. SİZ PARAYI İSTEMEKTESİNİZ. BU DURUMDA, AVANTAJIN KİMDE OLDUĞUNU GÖRMEK HİÇ DE ZOR DEĞİLDİR.
HER DAKİKA GEREKSİNİM İÇİNDE OLAN BİRİ DOĞAR.
PARA MÜŞTERİDEDİR. SİZ PARAYI İSTEMEKTESİNİZ. BU DURUMDA, AVANTAJIN KİMDE OLDUĞUNU GÖRMEK HİÇ DE ZOR DEĞİLDİR.
SÖYLENDİĞİ GİBİ, MÜŞTERİ KRALDIR; HER BİRİ YAPILMASINI İSTEDİĞİ ŞEYİ YAPTIRMAK İÇİN PARASINI OY OLARAK KULLANAN SEÇMENDİR.
KAMUOYU, GÖRÜŞLERİ HER ŞEYDEN DAHA DEĞERLİ OLAN TEK ELEŞTİRMENDİR.
KALİTELİ SÖZLER

Kaliteli Sözler Liderlik
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Kaliteli Sözler Müşteri Memnuniyeti
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Kalite Tanımlar ve Özellikler
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Şirketlerin Amaçları ve Mizaçları
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Önce Kalite
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Toplam Kalite Yönetimi
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Başlıca Kaliteli Sözler
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Eğitim ve Öğretim
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Kaliteli Sözler Toplam Kalite Yönetimi
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet GündüzBeğendiysen Paylaş !
TELEFON
ADRES
Tepebaşı | ESKİŞEHİR
E-POSTA
ÇALIŞMA SAATLERİ
Pazar: Kapalı