



ŞİRKET AMACININ GEÇERLİ TEK BİR TANIMI OLABİLİR: MÜŞTERİ YARATMAK.
ŞİRKETLER, BULUNDUKLARI TOPLUMDAKİ İNSANLARI TATMİN ETMEK İÇİN VARDIR.
ASLINDA SADECE BİRER İNSAN TOPLULUĞUNDAN OLUŞAN ŞİRKETLER, TEK BİR AMAÇ İÇİN VAR OLURLAR: BİREYLERİN TEK BAŞLARINA ULAŞAMAYACAKLARI HEDEFLERE BİRLİKTE ULAŞMALARI İÇİN ONLARA YARDIM ETMEK.
BİR ŞİRKET, PROBLEM ARAYAN SEÇENEKLER… SORUN ARAYAN ÇÖZÜMLER… VE İŞ ARAYAN KARAR ALICILAR TOPLULUĞUDUR.
ŞİRKETLER, MÜŞTERİLERE HİZMET EDEN İNSANLARIN GEREKSİNİMLERİNİ KARŞILAMAK İÇİN VARDIR.
ŞİRKET, VARLIKLAR PORTFÖYÜ DEĞİL, HİZMETİ KEŞFETMEK, YAPMAK, SATMAK VE SAĞLAMAK İÇİN BİRLİKTE ÇALIŞAN İNSANLAR TOPLULUĞUDUR.
BİR İŞİN AMACI, MÜŞTERİYİ KAZANMAK VE TUTMAKTIR.
KURUMSAL DÜZENLEME, KARDAN ADAM YAPMAKTAN ÇOK, KARIN UÇUŞMASINI ÖNLEMEK İÇİN KARDAN ÇİT YAPMAYA BENZER.
İSTEDİĞİNİZ HERHANGİ BİR RENKTE T MODEL FORD’A SAHİP OLABİLİRSİNİZ, YETER Kİ BU RENK SİYAH OLSUN.
KURUMSAL BİR ŞİRKET, YETKİ VE LİDERLİK ALTINDA ORTAK BİR AMACI GERÇEKLEŞTİRMEK İÇİN İŞ BİRLİĞİ İÇİNDE ÇALIŞAN İNSAN GRUBUNUN KOORDİNE EDİLMİŞ EYLEMLERİNDEN OLUŞAN BİR SİSTEMDİR.
ŞİRKETLERİ, BECERİ, KAPASİTE VE YETENEKLERİN BİR DEMETİ OLARAK DÜŞÜNMEK MÜMKÜNDÜR.
ASKERİ METAFORUN ÇOK SIK KULLANILMASI; TAHMİN ETME YERİNE DOĞAÇLAMAYA DEĞER VEREN, SINIRLAR YERİNE FIRSATLARI ÖN PLANA ÇIKARAN, GEÇMİŞ EYLEMLERİ SAVUNMAK YERİNE YENİ EYLEMLER KEŞFEDEN, UYUM YERİNE TARTIŞMAYA DAHA FAZLA DEĞER VEREN VE KÖRÜ KÖRÜNE İNANCI DEĞİL, ÇATIŞMA VE ŞÜPHEYİ TEŞVİK EDEN FARKLI BİR ŞİRKET TÜRÜNÜ GÖZ ARDI ETMENİZE YOL AÇMAKTADIR.
EĞER BİR ŞİRKET VERİMLİ BİÇİMDE ÇALIŞACAKSA, İLETİŞİM ORGANİZASYON ŞEMASINI DİKKATE ALMAKSIZIN EN VERİMLE KANALDAN YAPILMALIDIR… BENCE BİR KERE ORGANİZE OLDUKTAN SONRA, O ŞEMAYI BİR TARAFA ATMANIZ GEREK.
EĞER BİR ŞİRKET VERİMLİ BİÇİMDE ÇALIŞACAKSA, İLETİŞİM ORGANİZASYON ŞEMASINI DİKKATE ALMAKSIZIN EN VERİMLE KANALDAN YAPILMALIDIR… BENCE BİR KERE ORGANİZE OLDUKTAN SONRA, O ŞEMAYI BİR TARAFA ATMANIZ GEREK.
İŞ ADAMLARI, YENİLİKÇİ ŞİRKETLER KURMAYI VE YÖNETMEYİ ÖĞRENMEK ZORUNDA KALACAKLARDIR.
PİYASADA ÜRÜNLERİNİN DENEMESİNİ YAPMAYAN ÜRETİCİLER, EKONOMİK AÇIDAN VE GÖZLERDEN UZAK BİR BİÇİMDE DENEME PİYASASINDA BİTMEK YERİNE, ÜRÜNLERİNİN ULUSAL ÖLÇEKTE BAŞARISIZ OLMASININ YARATACAĞI BÜYÜK MALİYETLERİ (VE ÜN VE SAYGINLIK ZEDELENMESİNİ) GÖZE ALMIŞLAR DEMEKTİR.
Kaliteli Sözler Şirketlerin Amaçları ve Mizaçları
BÜTÜN ŞİRKETLER, ELDE ETTİKLERİ SONUCU ELDE ETMEK ÜZERE MÜKEMMEL BİR BİÇİMDE DÜZENLENMİŞLERDİR.
EĞER MÜŞTERİYE HİZMET ETMİYORSANIZ, BARİ MÜŞTERİYE HİZMET EDEN BİRİNE HİZMET EDİN.
HER NASILSA, AMACIMIZIN PAZAR PAYI OLDUĞUNA İLİŞKİN BİR FİKRE SAPLANDIK. UMARIM BU [ YANLIŞ İNANÇ ] DÜZELMİŞTİR. DİLEYEN HERKES BELLİ BİR PAZAR PAYINI YARATABİLİR; EĞER FİYATINIZI YETERİ KADAR DÜŞÜK TUTARSANIZ, PAZARIN TEK SAHİBİ BİLE OLABİLİRSİNİZ. AMA SİZE ŞUNU SÖYLEMEK İSTERİM Kİ, BU SİZİ ÇOK [UZAĞA] GÖTÜRMEZ.
ŞUNA İNANIYORUM Kİ; ŞİRKET YÖNETİMİNDE; AZ, ÇOKTUR.
ŞUNA GÜVENMEYİ BECEREBİLMEMİZ GEREKİR: SÜREKLİ DİYALOG ORTAMI İÇİNDE DAİMA CANLI TUTULAN [ŞİRKET] DEĞERLERİ VE VİZYONU, SON DERECE BASİT ŞEYLER OLMALARINA KARŞIN, ŞİRKETTE GEREKLİ DÜZENİ SAĞLAYACAKLARDIR.
TOPLUMUMUZUN ÖZELLİĞİ VE DOKUSU, YAYGIN, NEREDEYSE EVRENSEL BİR ÇABA İÇERİSİNDE İYİ BİR PERFORMANS [ELDE ETMEYE] DAYANMAKTADIR.
BAZEN MUHASEBE ELEMANLARI , BİR ŞİRKETİN SANKİ ONLAR DEFTER TUTSUN DİYE VAR OLDUĞUNU DÜŞÜNEREK HAREKET EDİYORLAR.
YÜKSEK PERFORMANSI YAKALAMIŞ ŞİRKETLER YALNIZCA MÜŞTERİ BEKLENTİLERİNİ KARŞILAMAYA YÖNELMEZLER, DAHA DA ÖTEYE GİDEREK HEM İÇ HEM DIŞ MÜŞTERİLERİNİ SEVİNDİRİRLER.
EĞER, ZORLAYICI KONTROL YÖNTEMLERİ YERİNE, ODAKLANMAYI SAĞLAYABİLİRSEK, O ZAMAN, HER KURULUŞUN GÜÇLÜ BİR ŞEKİLDE ARZULADIĞI ESNEKLİK VE HAREKETLİLİĞİ DE YARATMIŞ OLURUZ. BELİRSİZLİĞİN HAKİM OLDUĞU BİR DÜNYADA LİDERLERİN YAPMASI GEREKEN, ÖRGÜTLERİNİ EN UFAK AYRINTISINA KADAR BELİRLENMİŞ KURALLAR VE YAPILAR İÇERİSİNDE DEĞİL, KAVRAMLAR ETRAFINDA ŞEKİLLENDİRMEKTİR.
BİREYLER, ŞİRKETLERİ, KENDİ BAŞLARINA YAPAMAYACAKLARI YA DA HİÇ BECEREMEYECEKLERİ ŞEYLERİ BAŞARMAK İÇİN KURARLAR.
BİR MAKİNANIN TÜM PARÇALARINI BİR ARAYA GETİREBİLİRSİNİZ, ANCAK PARÇALAR ARASINDAKİ İLİŞKİYİ OLUŞTURMADIĞINIZ SÜRECE ASLINDA YİNE DE BİR MAKİNE ELDE EDEMEMİŞSİNİZDİR. BİR ŞİRKETİN TEMEL GÖREVİ, İŞLEYEN BİR BİRİM ELDE ETMEK ÜZERE PARÇALAR ARASINDAKİ İLİŞKİYİ KURMAKTIR; ANCAK BUNDAN SONRA ETKİLİ BİR KATKI ELDE EDEBİLİRSİNİZ.
ŞİRKETLER YALNIZCA MÜŞTERİLERİNE ÜRÜN VE HİZMET SAĞLAMAK İÇİN VARDIRLAR. BİZLER DAİMA MÜŞTERİ ODAKLI OLMADIK MI? BİRÇOK ŞİRKET İÇİN BU SORUNUN CEVABI SÜREKLİ YANKILANAN BİR HAYIRDIR.
KURUMSAL YAŞAMIN GELGİTİ İÇİNDE, ÇOK TEMEL BİR GERÇEĞİ KOLAYLIKLA UNUTABİLİRİZ: TİCARİ KURULUŞUNUZ MÜŞTERİLERİNİZE DEĞER SAĞLAMAK AMACIYLA VARDIR.
GÜLER YÜZLÜ OLMAYAN, DÜKKAN AÇMAMALI.
KALİTELİ SÖZLER

Kaliteli Sözler Liderlik
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Kaliteli Sözler Müşteri Memnuniyeti
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Kalite Tanımlar ve Özellikler
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Şirketlerin Amaçları ve Mizaçları
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Önce Kalite
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Toplam Kalite Yönetimi
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Başlıca Kaliteli Sözler
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Eğitim ve Öğretim
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet Gündüz
Kaliteli Sözler Toplam Kalite Yönetimi
Temmuz 11, 2019/tarafından Cevdet GündüzBeğendiysen Paylaş !
TELEFON
ADRES
Tepebaşı | ESKİŞEHİR
E-POSTA
ÇALIŞMA SAATLERİ
Pazar: Kapalı