Servis Destek Hizmeti
Servis Destek Hizmeti Güncelleme, Uzaktan Servis&Destek ve Yerinde Servis&Destek olmak üzere üç ana başlık altında toplanmıştır
Servis Destek Hizmeti Güncelleme, Uzaktan Servis&Destek ve Yerinde Servis&Destek olmak üzere üç ana başlık altında toplanmıştır
Kullanım lisans hakkının satın alındığı E-Yaz Yazılım ürünlerinin, yeni sürümleri çıktıkça, bu sürümlere yükseltilmesi hizmetidir.
Müşterinin Sistemle ilgili kullandığı yazılımların kullanımında meydana gelen problemlerin çözümünde uzaktan verilecek hizmet ve desteklerdir. Bu destekleri şu şekilde sınıflandırabiliriz.
Müşteri İş Yerinde Destek, Müşterinin uygulama esnasında çıkan sorunları telefonla, e-maille veya Müşterinin izni ile modemle bilgisayarına bağlanarak giderilemiyorsa veya Müşterinin yapacağı çalışma çok sık tekrarlanmayan ve riskli bir uygulamaysa, sorunun giderilmesi veya söz konusu çalışmaya nezaret için Müşteri iş yerinde verilen servis destek hizmetidir.
Servis Destek | Veri Tabanı Uzmanından Destek
SQL Server Veritabanı ile ilgili uzman desteği gerektiren durumlarda, Microsoft Server Administrator sertifikalı Personeli ile, Müşteri iş yerinde veri tabanı servis destek hizmetidir. [Sözleşmeli müşterilerin data bozulmalarına öncelikle uzak masa bağlantıları ile veya data’ nın E-Yaaz yazılıma getirilmesi ile destek verilir.]
Matbu Formları Tasarlama Desteği
İrsaliye, toptan ve perakende fatura, sipariş fişleri, sevkıyat ve transfer fişleri, sözleşmeler, tahsilat ve gider pusulaları gibi matbu formlara dökülen çıktıları Müşteri talebine göre tasarlamak hizmetidir.
Ürün Etiketi Tasarım Desteği
Barkodlu veya barkotsuz etiketleri, Müşteri talebine göre tasarlama hizmetidir.
Sayım Desteği
Müşterinin Merkez ve Şubelerinde yapılacak sayımların ne zaman, nasıl yapılması hakkında Müşteriye bilgi vermek, sayım sonuçlarının bilgisayarlara aktarımı ve sayım sonuçları raporlarının alınması için destek vermek hizmetidir.
Açılış Kapanış Devir İşlemleri Desteği
Güncel veri tabanlarının yıl sonu devrini almak, yeni firmalar/yeni veri tabanları açmak, hesap planlarını yeni firmalara aktarmak, stok, cari hesap, alış/satış fatura devirleri almak, muhasebe–bilanço-kar/zarar-gelir tablosu çalışmaları için telefonla veya Müşteri iş yerinde destek hizmeti vermek.
Eğitim
Müşterinin lisanslı olarak satın aldığı yazılımların kullanım eğitimleri hizmetidir.
Tamamlayıcı Eğitim
İlk eğitim ve ilk uygulama esnasında yeterince anlaşılmamış veya eksik kalmış hususlar için verilen tamamlayıcı eğitim hizmetidir.. Eğitimler yetkili eğitim merkezleri veya Web Cast üzerinden verilir.
Yeni Versiyonlar İçin Eğitim Seminerleri
Yeni versiyonlardaki yenilik ve değişiklikleri anlatmak için eğitim seminerleri hizmetidir. Seminerler E-Yaz Merkez ofisten Müşterinin iş yerindeki bilgisayarlarından izleyebileceği Web Cast eğitimleri veya yetkili eğitim merkezlerinde yapılır.
Sertifika Seminerleri
Anlaşmalı Eğitim Kurumlarında veya E-Yaz ofisinde 5-10 günlük sonun da katılımcılara sertifika verilecek kapsamlı eğitim hizmetidir. Sertifika eğitim seminer tarihleri E-Yaz tarafından müşteriye bildirilir. Müşterin katılıp katılmama inisiyatifi kendisine aittir.
Web Cast Eğitimleri
E-Yaz Merkez ofisten, Müşterinin iş yerindeki bilgisayarlarından izleyebileceği ve sorular da yöneltebileceği WEB CAST eğitim hizmetidir.
Süresiz Eğitimler
Müşterinin E-Yaz Yazılımın planlı eğitim programlarına uzaktan sürekli katılabileceği eğitim hizmetidir.
Yazılımda Değişiklik Talepleri
Müşterinin Yazılımda talep ettiği köklü değişiklikler, ilave ve değişiklik istekleri, genel uygulama prensipleri ve Yazılımın organizasyon ve mantığına ters düşmüyorsa gerçekleştirilmeye çalışılır. Taleplerin yapılıp yapılamayacağına E-YAZ karar verir. Söz konusu çalışmaya başlamadan önce, Müşteri Yetkilisi ile işe başlama ve bitiş tarihleriyle bu çalışmanın bedeli ve ödeme koşulları görüşülür, mutabakata varıldıktan sonra çalışmaya başlanır.