Markalar, yayıncılar, yükleniciler ve büyüyen işletmelerin tümü, kitleleriyle bağlantı kurmak ve kitlenin ilgilendiği içerik yayınlamak için günümüzün en popüler sosyal ağlarında yer alır. Bir e-ticaret pazarlamacısı olarak siz de sosyal medyada aynı şeyi yapabilirsiniz.
E-ticaret web siteleri son derece görseldir. Bu nedenle sosyal medyadaki başarınız, ürün sayfalarınıza dikkat çekmek ve trafik çekmek için görüntü kullanımınıza bağlıdır. Instagram, e-ticaret işletmeleri için uygun bir platformdur çünkü keskin ürün fotoğrafçılığı yayınlamanıza ve ürününüzün erişimini satın alma sayfasının ötesine genişletmenize olanak tanır.
Ziyaretçilerin hemen satın almalarını sağlayan içerik olan, alışveriş yapılabilir içerikler oluşturarak sosyal medya yayınlarınızı bir adım daha ileri taşıyabilirsiniz. Bu, sosyal bir feed içindeki stratejik olarak yerleştirilmiş görüntülü reklamlardan kullanıcıları doğrudan bir alışveriş sepetine yönlendiren ek etiketlere kadar her şeyi içerebilir. Bu yöntemler, satın alma işleminden sürtünmeyi ortadan kaldırmanıza yardımcı olur.
Bir e-ticaret işletmesi de ürün incelemelerine yabancı değildir. Ürün övgüsünü paylaşmak için bir Facebook İşletme Sayfası kullanmak, çevrim içi mağazalarında müşteri incelemelerini zaten isteyen işletmeler için mükemmel bir seçimdir.